Actueel aanbod

  • p1130959
  • Honda CB750 K2 – 1974

  • Honda CB750 K2 uit 1974!
    De afgelopen maanden had ik eens lekker de tijd om deze 750
    weer helemaal in oude glorie te herstellen :)! Compleet uit elkaar geweest
    voor een grondige totaal restauratie met o.a. nieuw lakwerk Candygold,
    gerestaureerde km en toerenteller, wielen nieuw gespaakt op originele
    velgen, carburateurs als nieuw gerestaureerd. Originele stuurbediening met
    bedrading netjes door het stuur. Blok hoogglans afgewerkt met de juiste lak.
    Het motorblok heeft enkele jaren terug een top-end beurt gehad met nieuwe
    kop- en voetpakking + koprevisie. Het is starten en draaien!, zoals we ze kennen :D.

    De Honda wordt niet met een nieuw garantie verkocht, maar wel met garantie op verwachtte kwaliteit. Dat wil zeggen dat wanneer er een probleem is dat ik had kunnen voorkomen of had moeten voorzien dat ik dat kosteloos in orde maak. Op het blok zit daarnaast ook 1 jaar/1.000km garantie.

    • Prijs: €12.950 nu: €10.950!
    • Km-stand: 62000km
    • Bouwjaar: 1974

    p1130959 p1130960 p1130961 p1130972 p1130973 p1130974 p1130906 p1130905 p1130904

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • p1130854
  • Honda CB750 K1 – 1971

  • Honda CB750 K1 uit 1971!
    Deze K1 heb ik overgenomen van de 2e eigenaar die hem ongeveer 30 jaar
    heeft gehad. Het blok en het frame horen bij elkaar (matching numbers) en
    hij is origineel Nederland geleverd (kenteken VR-38-78).
    Nu weer zo goed als nieuw opgebouwd met nieuw lakwerk in de kleur Candygold.
    Onderdelen zijn zoveel mogelijk origineel gehouden of origineel hersteld. Wielen nieuw herspaakt in de originele velgen op nieuwe tijdsoriginele Dunlop TT100′s. Spatborden origineel in nette staat. Het zadel is vervangen door een origineel mooi gebruikt exemplaar
    (met nog een mooi bolle broodjes zitvlak). Het motorblok is volledig uit elkaar geweest en daarbij zijn alle mogelijke slijtdelen vervangen. Tellers zijn nieuw gerestaureerd en staan op 0km. Veel originele delen nieuw verzinkt. carburateurs ultrasoon gereinigd en gereviseerd. Het frame heeft nog zijn originele lak en is niet gepoedercoat. Technisch compleet door de mangel geweest met nieuwe lagers rondom (inclusief balhoofd en bruglager), nieuwe kabels, filters, accu, olien. Voorrem compleet nieuw opgebouwd. Kortom! Bijzonder fraaie 750 uit 1971 met veel origineel detail en een tikje patina om hem te laten onderscheiden van een ander ;)

    De Honda wordt niet met een nieuw garantie verkocht, maar wel met garantie op verwachtte kwaliteit. Dat wil zeggen dat wanneer er een probleem is dat ik had kunnen voorkomen of had moeten voorzien dat ik dat kosteloos in orde maak. Op het blok zit daarnaast ook 1 jaar/1.000km garantie.

    • Prijs: € 11.950 nu: €9950!
    • Km-stand: 00000 (stand voor revisie 109.500)
    • Bouwjaar: 1971

    p1130854 p1130855 p1130856 p1130858 p1130867 p1130869

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • p1130958
  • Honda CX500 – 1980

  • Honda CX500 in zeer mooie patina staat :)!
    Deze CX verkocht ik 10 jaar geleden al een keer en heeft daar enkele
    1000-en km’s gedraaid. In de winters altijd mooi droog onder een dekentje
    binnen gestaan. Het chroom is zijn tijd goed doorgekomen en ziet er nog
    als nieuw uit. Banden zijn zo goed als nieuw; Bridgestone BT45. Accu nieuw.
    Carburateurs schoon en mooi op gelijk vacuum gesteld. Het blok heb ik de
    vorige keer al gesplitst gehad vanwege de altijd lekkende dubbele
    keramische keerring bij de nokkenas. De CX is een bijzonder comfortabele
    en ook vlotte Honda voor dagelijks vervoer of een goeie vakantie!
    Ik vertel je er graag meer over!

    • Prijs: € 2950,-
    • Bouwjaar: 1980
    • Km-stand: 58000

    p1130955 p1130956 p1130957 p1130958

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • p1130962
  • Honda CB500F K1 – 1975

  • Honda 500 in Candy Jade Green :D!
    Toch wel 1 van de meest sjieke kleuren voor de CB500F K1 van 1975.
    Wat is gedaan? Het frame en zwarte delen zijn gepoedercoat. Balhoofd en
    achterbruglager zijn vervangen voor moderne vervangingslagers. Ketting en
    tandwielen zijn ook vervangen. Chroom in zeer nette staat! Blokje loopt erg
    mooi stil na zijn carburateurrevisie en synchroon afstelwerk.Voorband is
    nieuw. Achterband 2015. Goeie ouwe 500 voor dagelijks stuurwerk :D!

    • Prijs: €4450
    • Bouwjaar: 1975
    • Km-stand: 72000

    p1130970 p1130971 p1130962 p1130963 p1130964 p1130969

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • p1130935
  • Honda CB550F1 – 1976

  • Honda CB550F1 – 1976 in mijn favoriete kleur: Orange :).
    Andere kleuren zijn ook mogelijk! Deze 550 Supersport is
    uiteraard compleet gedemonteerd geweest en als nieuw
    opgebouwd. Het bovenblok heeft een grondige revisie gehad.
    Wielen nieuw opgebouwd op de originele velgen.
    Banden Dunlop TT100 met tijdsorigineel grof profiel. Carburatie
    ook als nieuw gerestaureerd en daarna mooi synchroon afgesteld.
    Ik heb deze 550 F1 overgenomen van iemand die hem meer dan 25
    jaar had en er vele plezierige vakanties mee heeft gemaakt. Er was veel
    werk aan, maar dat heeft dan ook dit mooie resultaat opgeleverd :D.
    Kom kijken of neem contact op voor meer info over dit pareltje!

    • Prijs: €7950,-
    • Km-stand: 64500
    • Bouwjaar: 1976

    p1130935 p1130936 p1130938 p1130939

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • P1130550
  • Honda CB400 F2 – 1978

  • Schitterende Honda CB400 F2 Supersport uit 1978!
    Zo goed als nieuw gerestaureerde 400 in de originele kleur Parkeet Yellow.
    Van voor tot achter uit elkaar geweest. Lakwerk nieuw. Zwarte delen nieuw gecoat. Nieuw gespaakte wielen. Nieuw voor- en achterspatbord, zadel en uitlaat.
    Blok geheel nieuw opgebouwd met nieuwe lagers, primaire ketting en distributie.
    Nieuwe 1e overmaat Honda zuigers en veren. Olieverbruik = 0.
    Alle slijtdelen gecontroleerd en pakkingen en keerringen vervangen.

    Nog niet op deze foto’s: Nieuwe banden voor en achter Bridgestone BT45 en nieuwe
    ketting en tandwielen O-ring versie. Die krijg je nagenoeg niet kapot op de 400 ;).

    Kortom nette zo goed als nieuwe originele 400 die klaar staat voor een nieuwe eigenaar :)!

    • Prijs: € 4950,-
    • Bouwjaar: 1978
    • Km-stand: 55000

    P1130550 P1130551 P1130552

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

  • _dsc4747
  • Honda CB350F – Caferacer

  • Nieuwbouw Honda CB350F CRR Caferacer uit 1974.
    Deze 350 is als nieuw opgebouwd door onze huis caferacer-bouwer
    Ruud! Hij heeft de styling en veel van het opbouwen en customizen
    gedaan. Ik heb me vooral bezig gehouden met de techniek :).
    Het blok is nieuw opgebouwd met nieuwe overmaat zuigers,
    distributie, etc. Custom zadel door Marcel Molenaar (Miller kustom upholstery).
    Spuitwerk: Mercedes Ultra Matt Dark Grey. Uitlaat Marving Racing 4in1.
    Carburateurs Honda NOS. De eerste eigenbouw smetteloze CB350
    in Cafe racer uitvoering!

    • Prijs: €7950
    • Bouwjaar: 1974
    • Km-stand: 0

    _dsc4747 _dsc3892 _dsc3899-2 _dsc4750 _dsc4824

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor

     

  • p1130921
  • Honda CB750 F2 – 1977

  • Klaar voor verkoop!
    Honda CB750F2 uit 1977, 1 van de 500 eerst geproduceerde F2′s :)!
    489 om precies te zijn. Zeer nette en technisch sterke F2 op verse
    Bridgestones. 100% origineel op de uitlaat en stuur na. Mooi patina
    op deze bijzonder betrouwbare 750 F2. Nu met nieuwe accu, olien, filters en
    gaskabels. Staat weer klaar na standaard voorjaarswerk aan ontsteking en kleppen.
    De carburatie staat ook weer mooi synchroon wat zorgt voor een stil en zuinig
    draaiend motorblok. Kortom; Asfalt verslinden met deze 750 Supersport van 1977!

    • Prijs: € 3450,-
    • Km-stand: 67000km
    • Bouwjaar: 1977

    p1130921 p1130922 p1130923 p1130924 p1130926 p1130927

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Reageer op deze motor