Actueel aanbod
Honda CB550F1 – 1976
-
Honda CB550F1 – 1976 in mijn favoriete kleur: Orange :).
Andere kleuren zijn ook mogelijk! Deze 550 Supersport is
uiteraard compleet gedemonteerd geweest en als nieuw
opgebouwd. Het bovenblok heeft een grondige revisie gehad.
Wielen nieuw opgebouwd op de originele velgen.
Banden Dunlop TT100 met tijdsorigineel grof profiel. Carburatie
ook als nieuw gerestaureerd en daarna mooi synchroon afgesteld.
Ik heb deze 550 F1 overgenomen van iemand die hem meer dan 25
jaar had en er vele plezierige vakanties mee heeft gemaakt. Er was veel
werk aan, maar dat heeft dan ook dit mooie resultaat opgeleverd :D.
Kom kijken of neem contact op voor meer info over dit pareltje!- Prijs: €7950,-
- Km-stand: 64500
- Bouwjaar: 1976
Honda CB400 F2 – 1978
-
Schitterende Honda CB400 F2 Supersport uit 1978!
Zo goed als nieuw gerestaureerde 400 in de originele kleur Parkeet Yellow.
Van voor tot achter uit elkaar geweest. Lakwerk nieuw. Zwarte delen nieuw gecoat. Nieuw gespaakte wielen. Nieuw voor- en achterspatbord, zadel en uitlaat.
Blok geheel nieuw opgebouwd met nieuwe lagers, primaire ketting en distributie.
Nieuwe 1e overmaat Honda zuigers en veren. Olieverbruik = 0.
Alle slijtdelen gecontroleerd en pakkingen en keerringen vervangen.Nog niet op deze foto’s: Nieuwe banden voor en achter Bridgestone BT45 en nieuwe
ketting en tandwielen O-ring versie. Die krijg je nagenoeg niet kapot op de 400 ;).Kortom nette zo goed als nieuwe originele 400 die klaar staat voor een nieuwe eigenaar :)!
- Prijs: € 4950,-
- Bouwjaar: 1978
- Km-stand: 55000
- Prijs: € 4950,-
Honda CB750 K2 – 1974
-
Honda CB750 K2 uit 1974!
De afgelopen maanden had ik eens lekker de tijd om deze 750
weer helemaal in oude glorie te herstellen :)! Compleet uit elkaar geweest
voor een grondige totaal restauratie met o.a. nieuw lakwerk Candygold,
gerestaureerde km en toerenteller, wielen nieuw gespaakt op originele
velgen, carburateurs als nieuw gerestaureerd. Originele stuurbediening met
bedrading netjes door het stuur. Blok hoogglans afgewerkt met de juiste lak.
Het motorblok heeft enkele jaren terug een top-end beurt gehad met nieuwe
kop- en voetpakking + koprevisie. Het is starten en draaien!, zoals we ze kennen :D.De Honda wordt niet met een nieuw garantie verkocht, maar wel met garantie op verwachtte kwaliteit. Dat wil zeggen dat wanneer er een probleem is dat ik had kunnen voorkomen of had moeten voorzien dat ik dat kosteloos in orde maak. Op het blok zit daarnaast ook 1 jaar/1.000km garantie.
- Prijs: €12.950
- Km-stand: 62000km
- Bouwjaar: 1974
Honda CB350F – Caferacer
-
Nieuwbouw Honda CB350F CRR Caferacer uit 1974.
Deze 350 is als nieuw opgebouwd door onze huis caferacer-bouwer
Ruud! Hij heeft de styling en veel van het opbouwen en customizen
gedaan. Ik heb me vooral bezig gehouden met de techniek :).
Het blok is nieuw opgebouwd met nieuwe overmaat zuigers,
distributie, etc. Custom zadel door Marcel Molenaar (Miller kustom upholstery).
Spuitwerk: Mercedes Ultra Matt Dark Grey. Uitlaat Marving Racing 4in1.
Carburateurs Honda NOS. De eerste eigenbouw smetteloze CB350
in Cafe racer uitvoering!- Prijs: €7950
- Bouwjaar: 1974
- Km-stand: 0
Honda CB750 F2 – 1977
-
Klaar voor verkoop!
Honda CB750F2 uit 1977, 1 van de 500 eerst geproduceerde F2′s :)!
489 om precies te zijn. Zeer nette en technisch sterke F2 op verse
Bridgestones. 100% origineel op de uitlaat en stuur na. Mooi patina
op deze bijzonder betrouwbare 750 F2. Nu met nieuwe accu, olien, filters en
gaskabels. Staat weer klaar na standaard voorjaarswerk aan ontsteking en kleppen.
De carburatie staat ook weer mooi synchroon wat zorgt voor een stil en zuinig
draaiend motorblok. Kortom; Asfalt verslinden met deze 750 Supersport van 1977!- Prijs: € 3450,-
- Km-stand: 67000km
- Bouwjaar: 1977
Honda CB750 K1 – 1971
-
Honda CB750 K1 uit 1971!
Deze K1 heb ik overgenomen van de 2e eigenaar die hem ongeveer 30 jaar
heeft gehad. Het blok en het frame horen bij elkaar (matching numbers) en
hij is origineel Nederland geleverd (kenteken VR-38-78).
Nu weer zo goed als nieuw opgebouwd met nieuw lakwerk in de kleur Candygold.
Onderdelen zijn zoveel mogelijk origineel gehouden of origineel hersteld. Wielen nieuw herspaakt in de originele velgen op nieuwe tijdsoriginele Dunlop TT100′s. Spatborden origineel in nette staat. Het zadel is vervangen door een origineel mooi gebruikt exemplaar
(met nog een mooi bolle broodjes zitvlak). Het motorblok is volledig uit elkaar geweest en daarbij zijn alle mogelijke slijtdelen vervangen. Tellers zijn nieuw gerestaureerd en staan op 0km. Veel originele delen nieuw verzinkt. carburateurs ultrasoon gereinigd en gereviseerd. Het frame heeft nog zijn originele lak en is niet gepoedercoat. Technisch compleet door de mangel geweest met nieuwe lagers rondom (inclusief balhoofd en bruglager), nieuwe kabels, filters, accu, olien. Voorrem compleet nieuw opgebouwd. Kortom! Bijzonder fraaie 750 uit 1971 met veel origineel detail en een tikje patina om hem te laten onderscheiden van een anderDe Honda wordt niet met een nieuw garantie verkocht, maar wel met garantie op verwachtte kwaliteit. Dat wil zeggen dat wanneer er een probleem is dat ik had kunnen voorkomen of had moeten voorzien dat ik dat kosteloos in orde maak. Op het blok zit daarnaast ook 1 jaar/1.000km garantie.
- Prijs: € 11.950,-
- Km-stand: 00000 (stand voor revisie 109.500)
- Bouwjaar: 1971
- Prijs: € 11.950,-